dimecres, 23 de desembre del 2009

Harinezumi!


El meu (primer) auto-regal d'aquestes festes és més petit que la meva (petita) mà.



Es diu Harinezumi, també coneguda com la "bonita cámara". Després de les primeres hores amb ella haig de reconèixer que, més que "bonita", és preciosa.


I per què em té enamorada? Doncs perquè simula el Súper8. I ja està :) Ha triomfat al Japó i als Estats Units i començar a ser coneguda aquí. Potser és una frikada, però a mi m'encanta. Em va enamorar la primera vegada que la vaig veure, just en aquell moment vaig decidir que seria meva. I el dia ha arribat :)

En aquest àlbum de Flickr aniré penjant les fotos que vagi fent. De moment, tot són proves. I ja us passaré també l'enllaç de Vimeo on aniré pujant els vídeos.

Avís: aquesta càmara és addictiva!!!

Si en voleu saber més, el distribuidor oficial a Espanya és www.bonitacamara.com


1 comentari:

El Hidalgo Informático ha dit...

Ya la enseñarás ya!!que tiene muy buena pinta.

Un beso y Feliz Navidad!!