dijous, 25 de febrer del 2010

Quan feina i plaer són un...

Fa dies que no actualitzo. No hi ha temps. Intento aprofitar tant els dies i les hores que m'adono que després no tinc temps per a mi.

Sembla que ara he trobat una estona i la utilitzaré per compartir una de les petites alegries que, de tant en tant, una feina et pot donar: plaer. Potser alguns ho experimenteu cada dia, d'altres no ho haureu experimentat mai...

Al periodisme, però, és fàcil que això passi. Fer una entrevista o, simplement, assistir a una roda de premsa, poden resultar experiències molt més interessants del que inicialment sembla, una exposició pot obrir-te un món que totalment desconeixies...

Però no és d'això del que us vull parlar. Sóc molt fan de Lost, no crec que a aquestes alçades això sigui cap novetat. Tinc, a més, l'honor de ser una de les clientes habituals i amiga del propietari de l'únic bar dedicat a la sèrie a tot el món, el Bharma.

Doncs bé, en l'últim mes he pogut dedicar moments de la feina a Lost. Una, per a l'estrena de la sisena temporada i, de pas, per al Bharma. I l'altra, ahir mateix, amb motiu de l'exposició d'objectes de la sèrie que, fins dissabte, s'estaran a l'Fnac L'Illa.




Haig de dir, però, que es fa estrany. No sé si perquè em costa veure-ho com un tema "professional" o si perquè que t'agradi tant un tema t'impedeix tractar-lo amb objectivitat...Desconec si d'aquí al final de la sèrie podré dedicar gaire més temps "laboral" a una de les coses que més m'ha fet pensar en els últims anys, però sí és veritat que, de moment, això que m'he endut.

I espero endur-me molt més, encara que no sigui amb Lost. El dia que no m'endugui res de bo, canviaré de professió...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

LOST!! Quina wapada, realment des de Twin Peaks no s'aconseguia un èxit televisiu tant aclaparador com aquest, encara que de LOST seria més exacte parlar de fenòmen internauta.

CRiS ha dit...

Sí, realment només és comparable amb Twin Peaks. Diguéssim que totes dues són un fenòmen televisiu, però que Lost ha pogut anar més enllà, gràcies a Internet ;)